Tuesday, December 1, 2015

Lihtne, kiire ning maitsev salat

 Tere!

Täna näitame, kuidas teha väga lihtsalt taimetoidu salatit. Ärge muretsege, ei ole mehetoit muutunud lihavabaks kohaks, lihtsalt salat võibki olla lihavaba! Ausõna!

Mul pole aimu ka, mis selle salati nimi on, seega ma panin nimeks tiaimetoitlase salati.

Tegemist on väga lihtsa salatiga, mis võtab aega maks 3-4 minutit.


 Vaja läheb: Ükskõik mis salatit, mulle meeldib salat frillice. Siis kindlasti kurki ja tomatit. Ma võtsin ka paprikat. Samuti oliiviõli, india pähkleid, mozarella juustu ning graanatõuna.

Kõige pealt tükelda salat ning pane kausi või taldriku või mingi anuma põhja.

Peale tükelda kurki.
Siis tükelda tomatit.
Siis tükelda paprikat.
Pärast seda mina valan oliiviõli peale, aga aint sutsu.
Pärast paprikat pane umbes pool mozarella juustust ehk 50 grammi.
Peale pane india pähklit.
Selle peale pane graanatõuna seemneid või vilju või mis need asjad on.
Maitsesta sidrunipipraga. Lihtne!
Vaata salati valmimist gifist:


taimetoit
make animated gifs like this at MakeaGif

No comments:

Post a Comment