Wednesday, March 11, 2015

Potiroog peekoni ja hakklihaga


See toit on natuke suurem ettevõtmine! Iseenesest on ta lihtne, aga natuke tüütu teha. Minul läks poolteist tundi kõigega kokku (aga seda ilmselt barbie-ahju pärast). Igatahes vaja läheb:

  • Hakkliha            
  • Suitsupeekon
  • Letšo
  • Juust (laisemad võtku riivitud juustu)
  • Tassike piima
  • Lusikatäis võid/merevaiku 
  • Kartulid (Laura on superjee)


Koguseid on raske selles mõttes öelda, et üks potitäis on üks ports ja sinna iseenesest väga palju ei lähe asju. Pildil olevatest asjadest saab umbes kolm korralikku potitäit!



1) Nagu rutiiniks saanud, koori kartulid ja pane keema. Võid kõvasti pisemaks lõigata. Kartulid ei pea esteetilised välja nägema (nagunii selles toidus neid keegi välimuse pärast rohkem ei armasta) Maitsesta soolaga!

Esteetikavaene "Laura" mõnusas soolavees

2) Kartulitega läheb nüüd tükk aega! Haki peekon. Mina hakkisin kogu paki! 130g nagu niuhti.

Rahulolev suitsupeekon

Rahulolev peekon lähemalt.

3) Aja pann kurjaks ja pane peale hakkliha. Ära õli lisa. Kui hakkliha hakkab pruunistuma, lisa peekon ja prae kõik korralikult läbi. Maitsesta soola ja pipraga. (tegelikult oleks ma võinud sibula ka lisada, aga mälu pole enam see, mis 10 aastat tagasi...)

vaene siga...



...aga nii maitsev...

4) Kui kartul on pehmeks keenud, kurna! Seejärel võta pudrunui ja tambi kartul sodiks. Pudrunuia puudumisel kasuta... pudelit, tassi... mida iganes. Kui sul on kuumakindlad rusikad, siis võid nendega ka tampida - ole mees! See pole eriti peen töö, tükid võivad jääda. Vahepeal lisa tassike piima, lusikatäis merevaiku. Võib võid ka panna. Mina unustasin osta ja merevaik oli maru timm!

Kartul on sodi, lälllab potis

5) Nüüd hakkab alles lõbus osa. Leia endale pott. Selline paras ühe-portsu-pott. Keraamiline, kuuma kannatav. Minul näiteks kodus ei olnud mitte ühtegi spetsiaalset. Pidin oma koolitöö kasutusele võtma. ajas asja ära.

Pott! Tikutops mõõdupuuks

6) Täida poti põhi kartulimöksiga. No umbes 1-2cm paksune kiht.

"Laura" pinnalaotus

7) Järgmine kiht on hakkliha-peekoni segu. Pane palju soovid, aga arvesta, et see on päris rammus kraam kokku

Seda segu oleks võinud natuke vähem tegelikult olla a no mis sa teed.

8) Lisa peale letšo

Letšo on superyeah

9) Lisa peale uus kiht kartulimöksi (kata ära letšo, ära väga ohtralt pane)

Nibin-nabin katab!

10) Ja nüüd riivi peale juust. Pane ohtralt!

Juustune värk

11) Pane ahju! Minu ahjul on kaks kuumust - suur leek ja väike leek ning mul pole kraadidest aimugi, aga kuna ma olen ise väga suur mees, panin suure leegi - kraadid peaksid tugevad olema! Ideaalis peaks olema ta ahjus nii kaua, et juust on pealt kuldne ja krõbe. Minu ahi on barbie-ahi ja ma võtsin varem välja! Supermaitsev oli ikkagi! Head isu! Aa, kogu krempel on ülikuum. Mu keel ja näpud teavad seda nüüd ka!

Teie võtke lusikas - ainult mitte-eriti-arukad-inimesed söövad seda kahvliga :(

No comments:

Post a Comment